Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

'bback home

Tillbaka på Våxnäs igen.
Sitter just nu i soffan med ett glas cola och en marabou chokladkaka i handen.
Samtidigt ser jag på Barnprogram på barnkanalen ;)

Mamma och pappa var på skyltsöndagen igår.
De kom hemsläpandes på en stooor marabou chokladask.
En sån där stor som man kan vinna på Liseberg.
De hade vunnit en sån på stan.
GÖTT MED CHOKLAD!

 

 

 Annars idag så blir det inte så mycket gjort..
Josefine sover hos mig inatt på Råbäcken,
Vi ska ha massa myys och spela tv spel hela kvällen! :)
Så jag tänkte bjuda henne på tacos när hon har slutat skolan och varit hemma och packat det hon behöver.
Då ska hon få tacos på Nordvärnsgatan ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback