Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Äntligen så funkar det, haha!

Trodde att jag skulle skratta ihjäl mig igår.
Jag och älskling åkte till hans jobb för att kolla varför basen glappade.
När det väl va fixat så ville jag att han skulle kolla om han hittar något fel på min högra elhiss fram.
För när jag köpte bilen så funkade inte den, de bytte knappar och höll på men det fungerade inte ändå.
Så de sänkte priset med 1000kr :)
Iallafall.. han tog bort sidan på dörren, och vad var felet?
Jo, HAHA.. Turkarna hade glömt att hoppla i sladden till elhissmotorn!
Daniel kopplade i den och sen funkade den perfekt..
Jävlar så nöjd jag var då :D
Fick priset nersänkt utan att det ens va något fel.
Tyvärr så är det synd att detta inte kollades upp tidigare!
Så slapp jag åka med EN framruta nere i sommras..
Men men .. fick bilen billigare för en slabbjävel va urkopplad. Nice prize!

Min älskling!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback