Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

1-40

Dag 1 - Vad tycker jag om Alkohol?
Dag 2 - Mitt senaste inköp
Dag 3 - Jag som bebis
Dag 4 - Något jag vill ha mer än någonsin JUST NU
Dag 5 - Någonting jag ångrar
Dag 6 - Mitt drömbröllop
Dag 7 - Min drömbil
Dag 8 - En bild som väcker minnen
Dag 9 - Om jag vann en miljon skulle jag
Dag 10 - Vilket smink använder jag?
Dag 11 - En låt jag gråter utav
Dag 12 - Om jag fick byta liv med en person skulle det bli ... för ...
Dag 13 - Jag för 4 år sedan & jag idag
Dag 14 - Text & poesi
Dag 15 - En person som har en stor del av mitt hjärta
Dag 16 - Såhär tror jag folk ser på mig
Dag 17 - Det pinsammaste som hänt mig
Dag 18 - Ett ögonblick jag saknar
Dag 19 - En ful bild på mig själv
Dag 20 - tips på 20 nya kategorier?

dag 21 - om mig

dag 22 - min familj

dag 23 - jag som liten

dag 24 - mina måsten

dag 25 - mina kompisar

dag 26 - jag gillar

dag 27 - jag hatar

dag 28 - min skola

dag 29 - min klass

dag 30 - min musiksmak

dag 31 - favorit-bloggar

dag 32 - mina intressen

dag 33 - min fritid

dag 34 - jag saknar

dag 35 - mitt rum

dag 36 - jag är rädd för

dag 37 - jag går inte ut utan

dag 38 - favoriter

dag 39 - favorit plagg

dag 40 - innan jag dör ska jag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback