Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vad kan dom vilja mig? :o

Åh, Träningsvärken sitter fortfarande i -_-'
 Kunde knappt sätta mig  ibilen igår när jag skulle till jobbet :(

Dagen igår gick jätte fort :)
Fast vi inte gjorde så mkt ..
Fick också se arbets schemat för sommaren.
OMG vad mkt jag ska jobba :o!
Men ganska sköna tider än då :)
Och när jag kommer hem från mallorca så jobbar jag 15 - 08.
På min riktiga första arbetsdag så ska jag ha en bredvid mig.
Alltså så som jag har gått nu.
Hon ska vara med mig och lära sig ..
Känns lite wierd eftersom jag har gått bredvid ända tills den dagen.
Och sen ska jag lära ut, jag är ju också helt ny :/
Men det kanske känns bättre för henne då också eftersom jag med är ny :)

Dom med balklänningen ringde förut.
Ska ner och prova klänningen med skorna och kolla om den blev bra :)
Sen förmodligen ta hem den om den är klar ^


Och så ringde det från Peak Preformance General Store?
Frågade folk vad det är för ett ställe..
Tydligen en affär med svindyra kläder ;)
Jag hann inte svara ..
Vad kan dom vilja mig? :o
Har inget minne av att jag har sökt jobb där heller? ..
Hmh.. Var det ngt viktigt så ringer de igen :)


Nae, nu ska jag åka till skolan och lämna några skolarbeten! :)
Hörs senare ikväll.. Tjaouh!



sv: nej, det ska det inte.

men eftersom det är syntet så klipper jag det nästan varje dag, och jag vill inte göra det för kort.

2011-05-20 · 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback