Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar på tal!

                                     Anonym om Skepp ohoj!:

                                    ingen bryr sig?

24 Maj, 13:55




Nej men så trevligt att du inte bryr dig.
Värt att kommentera då? ;)
Eller så bryr sig ingen "alltså du" för att jag har en lyxbåt och inte du
*blink* *blink*  ;)

 



har själv en bayliner 2052 capri -00 så jag är inte ett dugg avundsjuk men du kan ju lägga upp en bild på din "lyxbåt", du sryter alldeles för mycket!

2011-06-04 · 11:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback