Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sångare/sångerska sökes..!



Söker en relativt duktig sångare/sångerska eller någon som är intresserad av att spela in en låt.
Text och melodi är redan klart.
Detta är en ballad, Så den som vågar och vill testa så hör av dig via att kommentera detta inlägg eller kontakta mig på FB.
Lyssna på låten under!

Har ändrat texten lite, den är inte riktigt lika som på filmen.
Lycka till



Kollade hennes blogg, fattar precis vad du menar.. :S Det var fan inte roligt. Urs för människor som itne kan vara sig själva!

2011-05-17 · 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback