Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Pärlan blir mörkare

Nu åker man till Grums och ska tona rutorna på pärlan :D
Efter de så blir det stallet :)



Och imorgon ska jag försöka komma ihåg att köpa blondering.
Måste ta min fula utväxt.
Egentligen vill jag inte ha den blonda luggen kvar.
Men det är ingen idee att färga allt hår till svart nu.
Ska ändå sätta i en svart innan balen.
Så den fula luggen får vara kvar en månad till iallafall.
Sen försvinner den :D
GOODBYE MOTHERFUCKER! ;)

Naeh, här kan inte jag sitta och vara pissnödig.
Springer iväg och pinkar nu. Sen blirre Gruuuums!

Tjaoh :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback