Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hard work work!

Ikväll vankas mer jobb :)
Men idag så går jag med Vicky i stället för Lucas :)
Han jobbar inte fören nästa söndag.
Ska bli ganska roligt ikväll tror jag.
Känns lite bättre idag än hur det kändes i torsdags..
Fast det var ju första arbetsdagen i torsdags, så jag var ju nervös..
Och idag så går jag ju med en tjej. Känns inte lika pinsamt då ;)
Hon är iallafall huuuur gullig som helst :)
Jag har super bra arbetskamrater, ett varierande jobb som jag kan vara ute hur mkt jag vill på + att man får pengar för att vara ute och motionera och promenera med "pasienten = ?stavning?"
Så det känns underbart.
Det kan ju så klart vara lite bångstyrigt ibland.
Men det är de ju på alla jobb ibland så :)

Och fy fan så gött!
Jag har länge velat fixa sån där text på bakrutan på bilen.
Det ska stå typ sjögren på både fram och bakrutan.
Jag visste inte vart man kunde fixa sånt eller skicka efter dom märkena.
Nu visade det sig att älsklingens far känner en som gör sånna gratis åt honom.
älsklingen skulle fixa till mig! HAPPY!
Nu kommer pärlan bli så fiiiin ^
Är rätt sugen på att köpa nya snygga fälgar till henne också :D
Kommer bli så snyggt!

Nog bubblat om det ..
Är så sjukt taggad på att pierca mig!
WOHOOO!
Har ni listat ut vart jag ska pierca mig än? ;)
Naeh, antar att ni inte vet de än ;)
Och jag säger ingenting heller ..
You will see .. Or maby not ;D

Tänkte att jag skulle åka till syrran om morsan och farsan är där en stund innan jobbet.
Försöka få lite färg i ansiktet :)

Just det!
Mamma och pappa blev ägare av en stor motorbåt på 7,5m igår :D
Så nu blir det att fiska på kvällar, bada och bara ligga på täck och stekas ;)

Haha, idag är en sån där dag som jag kulle kunna skriva en hel roman här på bloggen.
Men det ska jag inte göra!!
Jag måste iväg och tanka pärlan så att jag vet att jag tar mig till jobbet xD haha!

Kan göra så här för att vara snäll mot alla er nyfikna läsare.
Tips:



Hörs nog senare,
Tjaoh!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback