Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Veckans Låt - Du tipsar - Jag väljer

Veckans Låt.

Tipsa mig om era favorit låtar genom att kommentera med;
- Ditt namn,
- Din blogg andress "om du har en blogg"
 - Och så klart låten + artisten.
Sedan varje fredag så väljer jag kanske ut just DIN favoritlåt.
Då blir du länkad under "playknappen" Som finns till vänster under min profil bild.
 Exempelvis:


Veckans Tipsare: http://hottish.blogg.se

Du kan tipsa mig även om du vill vara anonym.
Då räcker det att skriva låten + artisten.
Då kommer det se ut så här istället;

 
Veckans Tipsare: Anonym

Så ge mig så många tips du kan.
För varje tips så gör du en ny kommentar.
Ju mer du tipsar, Ju större chans är det att just DU blir vald till veckans Låt ;)
LYCKA TILL!



Jag kör på Bruno Mars - talking to the moon

2011-03-31 · 20:14:18

chris medina - what are words.. underbar!

2011-03-31 · 20:40:03

forever young - Alphaville :)

2011-03-31 · 20:45:15

Jag älskar din blogg !!! Till The Worlds End-Britney Spears <3 Den är as bra tycker jag ;D

2011-06-28 · 15:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback