Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Varmt arbetsrum



Så här ser man ut idag ^^

Älskar min näspiercing för övrigt!
Ångrar INTE att jag gjorde den :D
ÄÄÄLLSSKKAARR DDEENN! 

 
Är nu i Grums, Sitter i baby's garage som han hyr.
Han ska ev. säkna sin bil :)
Greeken och Peter är här också. Som städhjälp just nu :P

 Jag åkte ju till Åmotsfors igår, Jag kollade på bilen där.
hhaha, fyfan, den bilen va inte mkt att ha xD
Utanpå var den skit snygg, men inuti!?
Fanns fan ingenting kvar.
Sladdar överallt, ingen stereo, Ingen backspegel och säterna va as snuskiga.
Va bara glad att jag inte köpte den bilen xD
Men jag ska köpa den röda S70 av Janne tror jag:)
Så blir det ett par snygga feta krom fälgar till och röd stereo.
Så jag kör rött inuti. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback