Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Under process

R.I.P


Now ;)


? Later ?
________________________________________________________________________________

Har i blonderingen nu.
Kommer defenitivt bli mkt ljusare än vad jag trodde ;)
Har plast runt hela hövve. KLIAR SOM ETT AS!
Tog ALLT de blonda, inte bara utväxten, haha :D
Ser på BB samtidigt som jag väntar ut blonderingen :)
Vore gött med mammas bakade vaniljbullar.
Men jag orkar inte gå och värma dom :(

TIPS;
Ett tips till er som blonderar er och hatar att det kliar,
Ha plastfolie runt hövvet.
För då kan ni klia hur mycket ni vill och det är bara bra, för då masserar ni in färgen mer i hårbotten :)
Det har jag jämt och det är AS gött :D
Syrran lärde mig det tricket ;)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback