Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tagit hand om sjuk pojk :/

Älsklingen har gått och blivit förkyld :(
Så efter att vi kom hem från mamma och pappa.
Så sprang jag in på coop och köpte hans favorit dricka och lite godis.

Haha, Medan jag va inne på coop så skickade han ett jätte gulligt sms till mig:
Du är så jävla vacker! Älskar dig av hela mitt hjärta <3
Hur go kan man egentligen bli? Världens bästa pojkvän har man då!!

Blev massa mys framför tv:n med godis, täcke, dricka och BB.
När BB väl va slut så gick vi in till sängen och där blev det en mysig massage stund för honom.
Masserade in hela han's kropp med Jordgubb bodylotion ;)
Så nu luktar han massa gött :D
Blev lite "mera mys" efter de .. hehe ;)
Och en timme senare så sa vi Godnatt :)
Eller jah, han iallafall.. Gosade i håret på honom tills han somnade, MYYYS!
Äääälskar hans underbara håår ;) <3

Min älskade lilla Daniel. Vet du hur otroligt underbar du är?
.. Förmodligen så borde du veta de vid detta lagen, Så många gånger som jag har sagt de ;)
Den 3 Juli är det redan 2år tillsammans, Shit va fort det har gått..
Minns dagen vi träffades första gången..
Du hämtade upp mig i Dogge, körde runt lite i stan, på kvällen badade vi, hämtade sen upp Öberg,
Han sa: Ahh.. Jag ser att ni är kära. Få se en liten puss då.
Vi tittade på varandra, Du stannade bilen direkt efter bron mitt i körföltet.
Böjde dig emot mig och vi pussades,Så myyyyyyysigt de va!
Precis lika mysigt som när jag får alla andra pussar av dig.
Jag är så jävla glad att jag har dig!
Vi kommer alltid att hålla ihop, ALLTID! <3
Jag älskar dig också av hela mitt hjärta.
RIBBAN ♥ PLUGGEN vettu ;) !

 
 Bild från sommaren 2oo9 :) <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback