Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Snart dags då ;)

Har i den sista tvätten för ikväll :)
Så ska snart ner och hänga upp den.
Sen blir det bort med utväxten också :D ÄNTLIGEN!
Fick lite bullar och choklad av mamma och pappa förut. GOTTIGOTTI
Blir mys till BB sen alltså ;)

Ska boka tid nästa månad för tung piercing också :D
Längtar som en griiiiiiis kan jag lova!!
Nervös kommer jag vara, men klarade jag att pierca näsan utan att ens säga ett ord.
Så tror jag inte att tungan kommer bli något problem heller :)



Och ska även boka tid för tatuering :D
Fy fan va nice de kommer bli! ♥
Värsta rock bruden blir jag ju ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback