Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Oh, baby babeeehh

Har varit på skoghall en sväng idag för en snubbe skulle dit och köpa däck av älsklingen :)
Nu ligger man hemma i sängen och väntar på att få hämta pappa, bengan och Hasse vid 18.00 tiden.
De ska till stan, på krooogen ;)

Senare så blir det en sväng till Coop för att köpa chip och dipp :D
Och sen en sväng med älsklingen till Morsan, Hampus och lilla Emi :)
Mamma är barnvakt ikväll för syrran och hennes kille ska på personalfest tror jag det var.

♥  Pppuss Pppärlan! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback