Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Kanske Imorgon, Kanske inte Imorgon

Snygg Peugeot 206 slumpas

 Snygg Peugeot 206 slumpas
 
 Snygg Peugeot 206 slumpas

 Snygg Peugeot 206 slumpas

 Snygg Peugeot 206 slumpas

 Snygg Peugeot 206 slumpas

 

Pris: 34 000:- Modellår: 2003, info Växellåda: Manuell Karlstad: Visa var
Miltal: 13 000 - 13 999 Tillverkningsår: 2003 Begagnatförsäkring: Möjlig Bränsle: Bensin


 Passa på att fynda en snygg Peugeot 206 som är billigast på blocket med tank på årsmodell och mil.
Säljes p.g.a nybilsköp

Bilen har följande utrustning:

Fönsterhissar
elspeglar
fjärrstyrt centrallås
multiratt
AC (fungerar klockrent)
Färddator
absbromsar
Airbag (kan enkelt kopplas ur)
sportstolar
cd sterio
servicebok
svensksåld
sommar och vinterdäck
motorvärmare samt fördraget för kupévärmare
larm

Bilen är givetvis skattad och besiktad och kamremen är bytt. Nyservad 2011-03-16 med oljebyte, filter och tändstift, nya torkarblad och nyfylld spolarvätska.

Billig att äga och köra, dricker runt 0,65 blandad körning. Väldigt fin i lacken och nästintill i nyskick invändigt. Så länge jag ägt bilen har det inte varit några problem alls.

PRIS: 34000 eller bud.

Extrauppgifter
Märke: Peugeot Drivhjul: Framhjulsdriven
Modell: 206 Hästkrafter: 108 Hk
I trafik: 2003-07-23 Motorstorlek: 1587 cc
Biltyp: Halvkombi CO2-utsläpp: 161 g/km
Färg: Blå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback