Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hej, älskade huvudvärk

har haft huvudvärk hela jävla dagen, FYFAN!
Men tog en ibumetin vid 9 innan jag hämtade mamma på jobbet.

Idag på gympan så hade vi dans.
Och fy fan så kul de va!
Så mkt som jag engaagerade mig idag tror jag att jag aldrig har gjort ;)
Duktiga jag :D

 Förresten, va tyckte ni om dagens BB avsnitt?
Måste bara säga att Gurkan är ju för jävla skön alltså.
Försöker trycka i sig "Katerinas" surströmming för hennes skull?


Uhhh.. Hatar den där katerina ..
Det är iallafall nästa person som ska ut ur huset!
Fy fan, Att bara behöva höra hennes jobbiga pipiga röst som säger samma sak;
"I Love you girl" "Hjärtat" "You go girl"


DU ÄR UTTJATAD HJÄRTAT!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback