Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Denna dam blir det ikväll


Fick inte Bridie eller Amandla.. får denna primadonna ikväll istället.
Har varit till SMRK och kollat listan vem jag får ikväll.
Blir lille Shannon tydligen.
Tur att vi har dressyr för då går hon galant :)

Shannon


Shannon

Född:

2004

Ras:

 Svensk ridponny

Mankhöjd:

145

e.

Okänd

ue.

Okänd

Shannon är en vacker dam som är väldigt trevlig att rida. Ibland är hon lite sur när man ska sadla henne men hon menar inget illa. En vacker dressyrponny som även hoppar trevligt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback