Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nöjd med magen!

Godmorgon! :)
Vaknade för ca 2 timmar sen.
Har kollar runt lite på facebook och Aftonbladet.
Eftersom jag inte har haft tillgång till varken svensk tidning eller internet förra veckan.

Nu ligger jag och ser på tv :)
Mamma gör mat och sen ska jag åka och träffa en kompis :)
Senare ikväll så blir det lite kort tagning ^^
Var ju ett tag sen nu :)

Hur går det med piercingen då?
Det går faktiskt bra.
Är fortfarande lite öm så klart men kan böja mig mer nu.
Och den är inte infekterad :D
Tack bästa Kusin ♥
 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback