Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Flaket fixat, imorgon STUDENTEN!



Yes, Idag så fixade klassen flaket.
Blev så jävla AWSOME!
Vi kommer lätt ha det snyggaste flaket imorgon iallafall ;)
På ett av 3 lakarn står det;
7 hoppar av, 3 blev med barn o det är ba' vi kvar.
Och på ett annat står det; Tutar ni, SUPER vi :D

Tror att dagen kommer bli så jävla lyckad!

Och så har jag nu 1500kr mer till mallorca! :D
ME HAPPY! :D



Goddag! vad trevlig dina inlägg verkar. kommer definitivt läsa på din blogg igen! =P Hoppas du har en rolig dag :)

2011-06-28 · 14:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback