Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Är jag galen?

En kompis frågade mig om jag ville med och ta ett nattdopp på bomstad vid 00:00 tiden..
Why not liksom?
Är jag galen?
Och så får jag med mig lite sällskap dit med :D
Och förhoppningsvis så blir det inte bara jag som badar ;)
Sötaste du♥, Gött att vi inte är osams längre!



Får se om man kommer i eller inte ;)
haha!



snygg blogg !

Har startat en dagensblogg vill du vara med ? komigen ! http://nadiinz.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html :D

2011-06-24 · 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback