Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Trött och sleten, tog en "coccosboll" förut ...

Trött och sleten, tog en coccosboll förut för huvudvärken som nu äntligen har släppt.
Sitter på jobbet och har vakande natt. Det är min andra och sista.
Känns sådär just nu ..
Är lite nervös, men hoppas att det går bra.
Det är folk hemma så blir det problem så finns dom alltid till hands iallafall :)
För arr hålla mig vaken så nördar jag facebook just nu.
Har tvärr börjat spela Happy Aquarium och Happy Pets igen.
Bara för att ha något tidsfördriv på fb när ingen rolig är inne..
Annars så skriver jag lite med Rich och Daniel på fb chatten,
som nu förövrig är helt cp sen den nya chatten kom.
Rutorna blir helt cp så ibland kan man inte skriva.
Och så kan man inte se alla som är online? CP!
Imorgon [till möran 08.00] så slutar jag.
Då åker jag direkt till älsklingen som ligger i sängen på Råbäcken och snosar så sött.
GUUUUUUD vad jag ska krama honom hårt då, och sen känna att jag är LEDIG!
För som sagt så är jag ledig från och med imorgon 08.00 - måndag 15.00 :D
Känns sjuuuuuuuuukt bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback