Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar till Anonym:

Anonym om Hello, i'v got pink today!:

alltså ser du inte hur du ser ut människa!! Du ser förjävlig ut! och trappa ner litepå mascaran

Svar: ja men självklart så lyssnar jag på någon som är anonym :D
Ganska kul att alla elaka kommentarer är anonyma ;) eller har jag fel?
Moget att du inte vågar stå för att jag antagligen är så jävla mkt snyggare än vad du är! :D
Berätta vem du är så får vi se om du fortfarande är lika "cool" ;)
PUSS PÅ DIG
! ♥



säger bara sanningen, svårt att ta den? du kan få min mobil nummer om du nu vill prata

2011-07-13 · 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback