Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar på tal A och J!

Anonym om Svar på tal Jessica!:

lönsboda? ärligt, kunde inte komma på något bättre ställe?

svar: oohh.. kaxig? tråkigt nog så är du där ifrån faktiskt :)
Puss <3


Alexandra
om Svar på tal Jessica!:

Oj oj oj så patetiskt å klanka ner på någon som ser bra ut. Avundsjuka kallas det, har ni hört talas om det tjejer? Fattar inte att tjejer är så jävla avundsjuka på varandra. Louise är en grymt snygg tjej, som jag skulle kunna tänka mig att va tesammans med om hon vore singel. Spela roll om hon har mkt mascara eller inte..? Fortfarande lika snygg! Dra åt skogen med er som lägger energi på att klanka ner på alla andra. Glo lite på er själv istället innan ni tar ut er fulhet på nån som faktiskt ÄR snygg...!!
Puss bruden!


svar: SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTNOS <3



En feeeeeeeeeeet länk till hennes blogg!

 

 

 

 



Allt bra med dig? :)

2011-07-14 · 12:18:11

Allt bra idag? :)

2011-07-14 · 12:40:21

bor i karlstad annars men, men ;D

2011-07-14 · 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback