Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

STT = Skindeep, Tacos, Tårta!

Godmorgon cutiepies, en nyvaken Sjögren här!
Eller jah, nyvaken och nyvaken, vaknade för 20minuter sen.

Baby är ute och klipper gräsmattan, så duktig som han är! :)
Medan han gör det så ligger jag just nu här i soffan med ett duntäcke och segar mig framför datorn. ;)
Vilken snäll flickvän jag är som hjälper honom "not", Haha! :D

Idag så finns det lite planer för dagen ..
Låg och funderade igår kväll på vad man skulle ta och hitta på idag.
Sen blev jag sugen på att åka till Skindeep och köpa ny navelpiercing.
Tänkte köpa mig en lite kortare stav.
Den jag har nu är 10mm, men vill ha en 7/8mm om det finns?

 

 Sen så blir det tacos hemma hos mamma och pappa.
De ville bjuda oss på mat idag och så är förhoppningsvis Emy hemma då :)
För ingela och Emelie ville sova hos mamma och pappa inatt.

 Efter maten så blir det att göra en tårta till imorgon :)
Tänkte ta lite jordgubbar, grädde och choklad på :D, det låter väl gött?

Och imorgon BLIR MAN 19!
Det firas med 12 smirnoff ice och 4 x-cider jungle!
Sedan krogen på det! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback