Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ni måste höra, läsa och se henne! She's beautiful!

 http://tikkatikkatini.webblogg.se



 En kanon fin tjej vid namn Alexandra Karlsson Eriksson.
 En äldre tjej med underbart fin kropp!
 Har inga skavanker att skämmas för alls!
 Snygga ben, sjukt het mage, vackert långt äkta hår, underbara ögon, mjuk röst.
 Trevlig som få,
 En tjej som lever livet på riktigt!
 Sjuukt underbar och är en sådan tjej man inte vill förlora.



Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-24 · 15:54:48

Du är ju så sjukt underbar bruden!!! PUSS på dig!!

2011-07-24 · 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback