Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mycket känslor, men bara positivt!

Igår tog jag kontakt med en gammal tjejkompis som jag inte har träffat på .. tjah..
Hur länge då?  Ca 2 år typ..



Anna heter hon.
En super gullig och rent ut sagt GALEN tjej som inte skäms för något.
Hon är jääävligt snygg också måste jag bara säga ..


Skickade en vänfrågning till henne på FB och hon accepterade den.
Sedan skrev vi lite i chatten om lite grejer.
Vi tänkte prata lite i telefon men hon va tvungen att lägga sig tidigt
För hon skulle upp klockan 5 idag. [jobba antagligen]
Jag hoppas vi kan ses så jag får prata med dig om allt.
Det var tack vare en person [som vi båda vet vem det är] som fick mig att tycka illa om dig.
Men nu är den personen ÄNTLIGEN ur mitt liv så nu ska jag fixa tillbaka allt jag förlorade tack vare den personen!
Och det var mycket ska jag säga er!

Jag hoppas även att vi kan bli de kompisar som vi var då!
Åkte bil, söp, gick på fhilipstads-marknaden.
Om du läser detta så får du mer än gärna komma till Råbäcken på fredag och vara med.
Det blir alkohol, tacos, singstar och ev raggarrundan genom stan i denna:

 

 

 

 Min pojkväns Saab :)



Hej! Du hade skrivit någonstans att du var duktig på att göra designer. Skulle du kunna hjälpa mig då? Ta kontakt med mig via Facebook, Malin Alnefjord.

Tack i förväg.

2011-07-12 · 07:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback