Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Lite tacos på magvärk!

Blir en tur till Ica på våxnäs, sedan mot Råbäcken för att käka tacos.
Förövrigt så har jag så sjuuuukt ont i magen..
Tur att jag är ledig imorgon!
Då blir det en tur till skindeep och shoppa piercing :D



Fin blogg du har! Hoppas du haft en bra måndag!



Tänkte bara tipsa om att jag har två tävlingar på bloggen just nu, den första är Veckans bloggtävling där priset är att synas i min meny i en hel vecka.



Direktlänk:http://angelica.blogg.se/category/veckans-blogg.html



Men även en tävling där du kan vinna en valfri fingerklocka.

Direktlänk: http://angelica.blogg.se/2011/june/vinn-en-fingerklicka-fran-runnsse.html#comment



Ber om ursäkt om du ej gillar sådana tips! KRAM

2011-07-11 · 21:22:26

Cool design du har! :D

2011-07-11 · 21:43:32

fin blogg :)

2011-07-11 · 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback