Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Aftonbladet - De nazistiska 11-åriga tvillingarna


 Gå direkt till Artikeln HÄR!


Aftonbladet har ett klipp från dokumentären och där kan man klart och tydligt höra mamman April Gaedes syn på sin livsstil och hur hon uppfostrar sina barn i sann nazistisk anda.
Hjärntvätt ar ett väldigt bra ord, och tanken faller oväntat in på att går det att uppfostra och forma barn som denna mamma gör då borde det vara väldigt lätt att få ett barn att hata en av sina föräldrar….

Barn ska väl för fan få vara barn?!
Detta är det sjukast jag har sett!!



aa, fyfan sånt där är bara sjukt idiotiskt, man blir så irriterad!



sv; åh tack vad gulligt sagt av dig!

din blogg är och fin!:)

2011-07-05 · 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback