Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fotografering tonight?

Vaknade för ca en timme sedan..
Sitter nu i soffan på Råbäcken med en småtrött Daniel bredvid.

Igår så åkte jag med D i lastbilen igen.
Tyvärr så åkte vi till en [Bajs central] eller vad det nu heter ..
Och kan säga att det doftade fan inte blommor,

Funderar på vad man ska hitta på idag?
Är lite sugen på att åka iväg någonstans.
Komma ifrån karlstad en tag..
Är trött på allt folk här.
Kanske fota lite ikväll om det blir allt för tråkigt?
Och ta nya bilder till en ny header.
Är redan trött på min nuvarande -.-

 Dagens citat; älska dig själv! ♥

 Louise Sjögren




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback