Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

06 – 10 saker du inte visste om mig

1. Jag älskar att vara blondin och bli kallad korkad
2. Mina favoritfärger är svart och rosa'



3. Jag är beroende av piercingar
4. Min största dröm har alltid varit att träffa Thomas Felton
[Draco Malfoy i Harry Potter]


5. Jag skäms över att visa mig osminkad ute bland folk.
6. Jag saknar vårat gamla hus.
7. Jag suger på engelsk gramatik
8. Jag nördar happy aquarium på facebook.
9. Jag har haft en och samma telefon i snart 3år.
10. Jag sms:ar minst en gång i timmen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback