Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nu är resmålet bestämt :)

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
Nu har vi äntligen bestämt oss för vart vi ska resa :D
Vi ska till MALLORCA!!
ÅÅÅÅÅHHHH vad jag lääääääängtaar!

Först pratade vi på Egypten.
Men två sekunder senare kom nyheterna fram på tv:n och började prata på terrordådet som nyss va.

Så vi sa i munn på varandra: Vi ... s..truntar nog i Egypten.

Så WATCH OUT MALLORCA!!
I slutet av April. DÅ KOMMER VI!

 



Jag har varit i magaluf och palma ;) Palma har BRAAAA shopping :) STORT köpcentrum med inte allt för dyra saker.

2011-01-03 · 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback