Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Gymnastik, Check!

Hoppsan hejsan!
Gymnastiken är nu överstökad.
Vi skulle köra "painboll" inte det riktiga. Utan en lek ..
Men slapp de för jag och Chris fick gå in till gymmet och bygga muskler istället ;)

Som vanligt så har man en jävla håltimme från nu till 12.45.
Och på den lektionen som börjar sen så kommer vi bara att sitta vid en varsin dator och vara dumma i huvudet.

Idag så slutar man 14.30. Då ska man skjutsa Chris till busstation.
Efter de så blir det nog en liten sväng till Emelie, Hampus, Ingela och Daniel :)
Är där tills klockan 16.00 då bby slutar jobbet :)
Har hans bil till skolan idag så jag måste hämta honom :)
Fast vi åker inte hem direkt sen.
Vi ska till garaget och fylla på feltankad bensin + att han ska byta sina fram lampor.


Hej! :)

Allt bra med dig??

2011-01-26 · 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback