Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Första skoldagen

Första skoldagen efter ett gött jullov.
Och kan faktiskt säga att den börjar bra (Y)
På första lektionen fick vi reda på att vi blir lediga på måndag för att lärarna skulle göra ngt.
Och sen kom jag ju på att pedagogik klassen är ledig på fredagar. Eller iallafall jag :)
GÖTT MED LÅNG HELG!!
Fredag+Lördag+Söndag+Måndag ;)

Står vid en dator i biblioteket och håller på att frysa ihjäl :/
Och denna skola påstår att de har gött om värme.
Pfft..!

Igår så städade man i lägenheten.
Orkade egentligen inte men eftersom herrn skulle diska.
Så kunde ju jag städa samtidigt :)

Idag blir det nog inte många knop.
Slutar så att säga 16.30..
Finns nog ingen risk att jag slutar innan 16.00 iallafall med den läraren!!!
Iallafall så när man har slutat så åker man hem. Tar sig ett gött bad och äter lite mat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback