Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

StudentMössa

Idag fick vi ÄNTLIGEN hämta ut våra student mössor!
Min va precis som jag hade beställt den.
FYFAN SÅ NICE!
Längtar som fan till studenten!
Kort kommer ikväll på mössan :D


Har människor i behov av stöd kursen nu igen.
Så klart så funkade inte de två datorerna som jag tog.
Så nu står jag i biblioteket vid en dator ...
Måste skriva ut allt jag har om Rett syndrom.
Det är fan 19 sidor :o
De kommer slå ihjäl mig om jag skriver ut alla dom :(
Men jag måste ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback