Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

OH MY GOD SÅ LÄNGE SEN!

Klickade runt lite på youtube.
Hittade sen denna gamla videon från ettan "gymnastie".¨
Jag är hon med långt blondt hår xD
OH MY GOD!

Med i videon:
Desiree Filmar
Louise sitter i stol
Pinar sitter i stol
Chris står vid dörren "bettan"
Jag i långt blondt hår



Shiit vad fin blogg design! har du gjort den själv?

2011-02-25 · 14:05:22

Snygg blogg, spana gärna in min. Har en frågestund just nu så ställ gärna en fråga :D

2011-02-25 · 14:13:32

tack så jätte mycket! du har också en väldigt fin blogg! :)

2011-02-25 · 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback