Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Många som undrar

Det är många som frågar och undrar hur många läsare jag har.
Så klart som för alla andra så varierar det från dag till dag.
Har jag bloggtorka som igår tex, Då är det inte lika många som glimtar in lika ofta.
Men här är en print screen som ni har bett om på idag iallafall :)
 



Fin blogg:)

Kolla in på min frågestund och fråga nått :D?

Kram <3

2011-02-25 · 14:52:43

hej, va gärna med i min tävling om att bli veckans blogg.

Läs mer här: http://johannalives.blogg.se/2011/february/tavling.html#comment

Tack! :)



2011-02-25 · 15:07:02

alltid kul när statistiken höjs iaf :)

2011-02-27 · 00:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback