Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Lilla Gittan då..

Hehe, sitter på Gittans lektion - Arbetsmiljö och säkerhet.
Hon har precis visat sina yschias övningar för oss. hhaha, söt Gittan!

Shit va lugnt och skönt det är idag :D.
Vi är bara 10 elever ;)
Och så fick vi reda på att vi inte har Religion idag för läraren är hemma för vård av sjukt barn :)
Så jag slutar klockan 11.00  :D
Fyfan va gött! Helg redan 11.00 (y'
Så det blir att ta 4:an från station med Chris till mamma och pappa,
Fast Chris ska till bergvik men vi tar samma buss.

Vädret idag kunde ju ha varit bättre iallafall ..
HATA SNÖ!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback