Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hej .. jag har ont i magen.

Heeej,
Har varit dålig uppdatering ett tag.
Det är på grund av att internet har varit bort tappat.
Men är nu återfunnet :)

Och ÄNTLIGEN så har jag lyckats med kategorierna över headern
som jag har kämpat med ända sen imorse!!

För övrigt nu så ligger jag i sängen och slickar rent nutella burken med mjölk där till.
Har så jävla ont i magen idag. Så jag stannade hemma från skolan :(
Hoppas bara att jag orkar rida ikväll... Önsketänkande om häst;
 

Åh just de!..
Igår så lämnade jag in katterna för kastrering :D
Hämtade ut dom på eftermiddagen..
Snacka om att de va slöa och groggy ;)
När de kom hem blev de lite piggare.
haha, fan va roliga de ser ut när de försöker sitta ner.
Ska försöka ta kort på dom någon gång så får ni se ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback