Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Godmorgon mina kära.

Hejsan hoppsan lillebror!

Har just öppnat upp mina ögon. ;)
Vaknade utav att en av katterna jamade rakt in i mitt örat -.-'
Men men .. Ligger och gosar med dom, De är alltid så mysiga på morgonen :D
Stackars snuttan Shadow förresten..
Hon blev trampad på svansen igår så hon blev av med lite päls :/
Det syns inte så där jätte mycket och hon verkar inte arg heller.. ?kan katter vara arga? xD

Idag så hade jag tänkt att träffa Chris N, Men hon har inte hört av sig något !?
Så jag vet inte om det blir nöe med träffen ..

Annars idag så vet jag faktiskt inte vad det blir ..
De va nått snack om garaget igen. Men jag vill SUPA! :o
Har inte ens tagit en liten öl sen nyår..
Och det är fan snart 2 MÅNADER SEN!!
Inte bra detta alltså .
 
 | Det gick inte igenom förresten, Så det blir inget av det  |




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback