Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tog med mig Josefine på en biltur.

Som rubriken lyder. Jag tog med Josefine på en biltur.
Först åkte vi till Konsum på herrhagen för hon skulle till något ställe och hämta sin dator.
Och väl på konsums parkering så hände det en liten grej, HEHEHEHEH!
Men det är min och Josefine's hemlighet ;)
Sen åkte vi till Råbäcken för att hämta lite saker.
Efter det så tog vi oss en tur till Toys'r'us innan de stängde och provade masker.
Slänger upp 3 snygga bilder som vi tog där inne :)

"Denna bild är även min nya profilbild på Facebook" ;)

 Vill du att jag ska klia dig bakom örat?


 Fuck you too!!


We are sexy and we know it!

Nu ska jag och mamma se Paranormal activity 2.
Dippen är blandad och chipsen är upphälda.. NU KÖR VI!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback