Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar på tal - Designhjälp/Jultema/Juldesign

beckii. om Hjälp med jultema på bloggen?:
hej, jag skulle gärna vilja ha hjälp med bloggen. :)


Alexandra om Hjälp med jultema på bloggen?:

sv. åhh, de skulle vara sjukt snällt! :)

kram / Alexandra



 Svar: Hej tjejer, jag kan hjälpa er imorgon eftermiddag om det är okej?
Jag har tyvärr ingen tillgång till photoshop idag.



hej du, hur sätter man in en bild längst ner i bloggen så de smälter in med det vita? SKulle vara sjukt tacksam! Puss

2011-12-12 · 19:16:48

det går jätte bra, adda mig: [email protected] på msn, eller skriv på facebook :)

2011-12-13 · 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback