Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Shopping Teddy & JULA!

Idag va jag och älskling till tygbutiken i stan för att köpa chockrosa teddy till min bil.
JAg ska pimpa sätena och hatthyllan ;)
Köpte 2,5m för det var allt de hade inne i den färgen just nu.
{ Bild kommer när det är färdigt }

Sen var vi ar te JULA och shoppade :)
Fick bli lite småsaker:

Samt en dekal på en pinup tjej som jag ska ha på bakrutan :)
Men jag lägger upp en bild på den när den sitter på rutan ;)

Imorgon får det bli en sväng till JULA igen för att köpa:


Klassiska hunden med guppande huvudet som man sätter på instrumentbrädan eller hatthyllan. Självhäftande kudde under hunden.

Tillverkad av ABS-plast för montering i bil m.m. Fästanordning med 3 st skruvhål som man hänger sopkorgen i. Färg: svart. L90xB170xD185 mm.

 

Vill även ha detta men det finns tyvärr inte på JULA :(

Bilmattor i ljusrosa "KROM"





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback