Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Min dagens lista.

DAGENS VILL HA: Korsetten
DAGENS KLÄDSEL
: svarta jeans & svart T-shirt
DAGENS SMINK: neutralt
DAGENS FRISYR: Hög hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: Nyköpta porriga tofflor!!
DAGENS LÅT:  Moa - When i held yah
DAGENS PLANER: Städa huset innan bby vaknar te möran.
DAGENS SAKNAD: Känslan av att sitta på hästryggen.. :/
DAGENS DUMMASTE: hittade inge snyggt på rean.
DAGENS SJUKA: mensverk
DAGENS DROG: Internet "fönster shoppa"
DAGENS ROLIGASTE: planering för pimpande av mig bil
DAGENS FAVORIT: mina porriga rosa toflor
DAGENS KÖP: Rosa tofflor, leopard tofflor, 2 rosa kuddar
DAGENS GODIS: marabou choklad
DAGENS HUMÖR: småsur, mensgrinig men gos sjuk ;D
DAGENS ORD: Pörr!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback