Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Inflammation på G ?

Dagen igår vart riktigt lyckad tycker jag.
Folk vart mätta och belåtna när det gick hem iallafall :)
Vi var upp emot 21 pers, Ja det var trång och VARMT.

Idag så ska jag till Bergvik och köpa min sista julklapp samt köpa hårfärg eftersom jag är typ brun i håret nu :(

Tror att jag har fått en ögoninflammation..
Har varit röd i ögonen i flera dagar men idag vaknade jag av att det svider som fan i högerögat och jag är svullen som en jävla julgris sådär lagom till Jul ..
Så jag har inte sovit ett jävla skit inatt.
JA KUL ROLIGT JA!!


{ Inte jag på bilden, tagen från google}
Men det ser dock ut som på bilden :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback