Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Huh? vadå inte jag som har skissat bilden? PUCKO?!

Va ärre för jävla idiot som påstår att det inte är jag som har ritat bilden på "Katt-demon" som jag har valt att kalla den? Är det bildbevis du ska ha så ska du fan få det ocksåå!!!! ........................

På denna bilden så är bilden inskänad (Stavning?!) på datorn..

På höger sida på bilden så kan du klart och tydligt se MIN NAMNTECKNING!
Louise Sjögren står det. Stort L..i.e kan man se och sen S i efternamnet.

Och HÄR håller jag i bilden..





Så fuck you!, just bara därför att jag är så mycket bättre än dig ;)

Vill du också se exemplaret IRL så gärna för mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback