Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fy fan för dagens flygbolag!

Fyfan för flygbolag alltså! Älskling skulle ha anlänt till Arlanda runt 18.00 ikväll. Men istället så pajjar hans flygplan så han kan inte flyga hem fören IMORGON! Så han är inte hemma fören imorgon kväll! ÅHHHHHHHHHH! Ska stämma det förbannade jävla flygbolaget på allt ge äger och har!
 De måste ju liksom kunna sätta in ett extra plan?
Eller har de bara ett plan som kan flyga ?! GRRRR!!
 
 
 
 Men jag sover på Råbäcken inatt ändå.
 Har lovat några tjejer att fixa lite juligare design på deras bloggar :)
Så man får väl hålla det man lovar ;)
 Och jag har inte photoshop på datorn hemma men datorn på Råbäcken.
 Så vill någon göra mig sällskap så finns det en extrasäng ledig ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback