Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fullt ös, medvetslös!

Har haft fullt upp hela helgen.
I fredags så vart det uppesittarkväll med Älskling, Mamma, och Pappa.
Lördag Julafton. Fick kanonbra julklappar:

Från mamma och pappa:
5000Kr som jag och D får göra vad vi vill med - Sparar till Ullared's resan.

Från Älskling:
presentkort 500kt på Jula - Grejer till pärlan
Ett silverhalsband med två hjärtan, TAR JAG ALDRIG AV MIG! ♥
Och av D's Mamma så fick jag ett fint silverställ till mina smycken :)
Sen så fick jag och D några trisslotter som vi van 75kr på :D

Igår så vart det utgång men innan så var vi på Bellevu hos Stolpe och lill-Stople förfest.
Riktigt rooooooligt!
Sen tog vi taxi till torget och gick därifrån till Nöjes :)
Där kom jag och D in gratis för Krikke satt vid inträdet.
Sen fick vi gratis garderob och VIP för att Linda var i garderoben.
Vi var där inne några timmar.
Fick i oss några drinkar och blev ganska fulla både jag och D.
Så vi bestämmde oss för att gå hem till Våxnäs.
Slutade med att vid 06.00 tiden så sprang jag mot toan och spydde ner allt typ .. hm..
Så är inte så gööör pigg idag..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback