Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fredag, lördag, söndag!

Fredagen:
Spenderades med Alexandra Råbäcken.
Vi såg några filmer och la oss inte i sängen fören runt 03.00 tiden hahah!
Somnade efter 04.00 ungefär.


Lördag:
Åkte hem runt 10 från Råbäcken.
Fixade mig och åkte sedan mot domkyrkan för dop.
Dopen vart kanon fint och mycket gott fika efteråt.
Sedan blev jag hämtad av en kompis som körde mig till Johanna som fyllde hela 22år igår!
GRATTIS IGEN SMÖLA MI!
Sedan blev det krogen, men va inte där mer än 30 minuter eftersom jag inte skulle dricka någon på Score.

Söndag:
 Idag har det inte hänt så speciellt mycket än.
Sitter hemma i soffan med fet huvudvärk och en skål med chips.
 väntar på att mamma och pappa ska komma och hämta upp mig.
För vi ska till Nolgård och käka smörgåstårta antar jag.
Eftersom det blev så mycket över från dopen igår.

 Skriver nog mer senare ikväll om jag orkar .. hehe!



Heej! ja, jag vill gärna ha en ny design ! o header o allt gratis! de skulle vara toppen!:D

2011-12-11 · 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback