Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Försöka nanna kudden, JA .. FÖRSÖKA!

Suck.. Måste försöka dejta kudden nu.
Ska upp om 4 timmar och följa med mitt ♡ till jobbet en sväng :)
Och NEJ, Jag vart inte nöjd med eld designen så jag gjorde om den, IGEN!

Näääh, nu måste jag gå upp och lägga mig hos baby som la sig vid 01.00..
Får väl krama om honom tills jag somnar .. Hehe ;)



Om det nu lyckas, annars så får jag väl göra som i torsdagsnatt.. DYGNA!
Men känner nu att ögonen vill slappna av lite. Så jag gör ett försök.

Nattinatti..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback