Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Den vita springaren

Nu befinner sig Sjögren och BeergrehnVåxnäs.
Vi har precis tagit oss en dusch.
Innan vi åker mot Råbäcken så ska vi förbi Coop och köpa Monster

 Var med älskling på jobbet idag.
Han skulle hämta i Forshaga vid den där hästgården.
Allt var lugnt när vi åkte igenom.
Men när vi skulle tillbaka så va en liten vit häst på vift, lös och ensam.
Vi visste inte i vilken hage den var ifrån så vi släppte in den hos några andra häster.
Så jag tycker att Dagens Ros kan gå till mig och Daniel som så snällt släppte tillbaka hästen in i hagen :)

Nae, nu ska jag göra en fläta i håret så drar vi sen!


Kommer även upp lite bilder snart på pepparkakshuset som jag pyntade inatt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback